Din ce in ce mai Fericit

Fericirea a inceput dupa miezul noptii ,imediat ce am terminat de cantat. Am iesit afara, am tras masina aproape de pub . Echipajele de politie, dornice de “activitate”,pe motive intotdeauna in conformitate cu legea – hop – o amenda.
In dimineata aceasta ,la primul drum facut cu masina, un domn politist, care dadea din manute intr-o veselie opreste tot ce-i iese in cale -printre care si EU AGAIN .Din motive personale probabil,ca nu a vrut sa spuna de ce m-a oprit. In incercarea asidua de a gasi ceva de reprosat descopera plin de mandrie ca trecusera cateva ore de cand polita RCA expirase .
Imediat incepe pledoaria: imi arunca legi in fata , amenzi de 10 milioane , placute retinute – ii placea asa mult sa povesteasca incat nu se mai oprea .
Ma intreaba ce lucrez – ii spun cantaret .Ii sugerez “prietenie”, ma retrag in masina si astept decizia.
Dupa 10 minute – aud strigand : “Cantaretuleee , ia vino ma incoa’ !”
Eu: Da , spuneti .
El: Sa sti ca amenda e de 10 milioane , si iti iau si placutele de inmatriculare . Da’, ia zi … cat iei la o cantare ?
Eu: pai , nu foarte mult ca e criza , depinde ce pretentii au fiecare .
El: Hai , pune si tu 2 milioane intr-o foaie ceva , ca sa fie bine pentru toata lumea .
Eu: Dar un avertisment nu se poate ? ca doar au trecut cateva ore de cand a expirat si tocmai ma duceam sa iau alta .
El: CEEEE ? Sa sti ca … colegul meu nu prea vrea sa te ajute .
Ma conformez , si plec mai departe in spumele marii .
Acuma , ma gandesc : iubit de politisti de 2 ori in doar cateva ore …
la ora 17:00 am o intalnire … oare , sa mai plec cu masina?
Cat sa pun deoparte ?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

